вторник, 22 декември 2009 г.

???


Не знам защо реших да вляза тук... Не съм писала можеби година. Можеби се замислих за нещо, провокирано от класната ми по английски тези дни. За какво мечтая всъщност? В първия момент се замислих - любов, семейство, пари? И това ли? Погледнах нагоре. Нима мечтите ми се ограничават само до този таван!?
Та аз искам много повече!Искам да летя! Искам да докосна небето. Да видя луната отблизо. Да седна отгоре й. Да я прегърна. Да уловя лунната и светлина в ръцете си. Искам да танцувам със звездите. Да подскачам като малко дете, да се въртя около себе си. Искам да ги хваа и да ги пъхна в джоба си. Искам да потъна в мрака. Да го почувствам около себе си. Да усетя липсата на гравитация. Да скачам! Искам да легна върху някой облак, с чаша горещ шоколад, и да гледам птичките. Да се смея на света, на онова момиченце, сплело плитки на дядо си и на онова момченце къпещо прасето в селския двор. Искам да се любувам на влюбените в топлата стая и на тези тичащи под дъжда.
Искам да се гмурна в дълбините на морето, там където никой не е бил. Искам да плувам с делфините. Да усетя тялото си като част от нищото. Да разгледам рибките и да си играя с тях. Да се полюбувам на красивите морски звезди. Да гледам коралите.
Искам разбира се и цялата любов на света - да дарявам и получавам. Искам усмивки. Искам щастие. Всъщност скоро е Коледа... Дядо Коледа, подари ми тези мечти!

Няма коментари: